Rozvrh a materiály

Po
16. 3.
Út
17. 3.
St
18. 3.
Čt
19. 3.

20. 3.
Po
23. 3.
Út
24. 3.
St
25. 3.
Čt
26. 3.

27. 3.
Po
30. 3.
Út
31. 3.
St
1. 4.
Čt
2. 4.

3. 4.
Po
6. 4.
Út
7. 4.
St
8. 4.
Čt
9. 4.

10. 4.
Po
13. 4.
Út
14. 4.
St
15. 4.
Čt
16. 4.

17. 4.
Po
20. 4.
Út
21. 4.
St
22. 4.
Čt
23. 4.

24. 4.
Po
27. 4.
Út
28. 4.
St
29. 4.
Čt
30. 4.

1. 5.
Po
4. 5.
Út
5. 5.
St
6. 5.
Čt
7. 5.

8. 5.
Po
11. 5.
Út
12. 5.
St
13. 5.
Čt
14. 5.

15. 5.
Po
18. 5.
Út
19. 5.
St
20. 5.
Čt
21. 5.

22. 5.
Po
25. 5.
Út
26. 5.
St
27. 5.
Čt
28. 5.

29. 5.
Po
1. 6.
Út
2. 6.
St
3. 6.
Čt
4. 6.

5. 6.
Po
8. 6.
Út
9. 6.
St
10. 6.
Čt
11. 6.

12. 6.
Po
15. 6.
Út
16. 6.
St
17. 6.
Čt
18. 6.

19. 6.


1. třídaČeský jazyk

Téma: Samostatně čteme a klademe si otázky
Vyučuje: Lucie Šmídová
Pomůcky: pastelky, 4 čisté papíry A5, záložka

Čtvrtek 26. 3. 2020

09:00  —  09:25

(typ: ZIP; velikost: 138,69 kB; datum: 26. 3. 2020)

» Vzdělávací zdroje MŠMT

Přejít na obsah dílu


2. třídaČeský jazyk

Téma: Aktivně nasloucháme čtenému textu
Vyučuje: Kateřina Vrtišková
Pomůcky: pastelky, pracovní list, rozstříhaná slova z přílohy

Čtvrtek 26. 3. 2020

09:35  —  10:00

(typ: ZIP; velikost: 7,27 MB; datum: 26. 3. 2020)

» Vzdělávací zdroje MŠMT

Přejít na obsah dílu


3. třídaČeský jazyk

Téma: Orientujeme se v textu
Vyučuje: Markéta Zelená
Pomůcky: papír, tužka, mazací tabulka

Čtvrtek 26. 3. 2020

10:10  —  10:35

(typ: ZIP; velikost: 138,45 kB; datum: 26. 3. 2020)

» Vzdělávací zdroje MŠMT

Přejít na obsah dílu


4. třídaČeský jazyk

Téma: Pracujeme s vyjmenovanými slovy a slovy příbuznými v textu (po p, s)
Vyučuje: Gabriela Babušová
Pomůcky: psací potřeby, papír (stírací tabulka, fix)

Čtvrtek 26. 3. 2020

10:50  —  11:15

(typ: PDF; velikost: 105,87 kB; datum: 26. 3. 2020)

» Vzdělávací zdroje MŠMT

Přejít na obsah dílu


5. třídaČeský jazyk

Téma: Čteme a pracujeme s klíčovými slovy
Vyučuje: Michaela Čermáková
Pomůcky: papír, tužka (stírací tabulka, fix)

Čtvrtek 26. 3. 2020

11:35  —  12:00

(typ: PDF; velikost: 162,88 kB; datum: 26. 3. 2020)

» Vzdělávací zdroje MŠMT

Přejít na obsah dílu