Ze sekáče na večerní akci. Pořad Show z druhý ruky se zabývá i udržitelností módy
Vše o ČTČT pro médiaZe sekáče na večerní akci. Pořad Show z druhý ruky se zabývá i udržitelností módy

Ze sekáče na večerní akci. Pořad Show z druhý ruky se zabývá i udržitelností módy

Exkluzivně v iVysílání můžete od 22. října sledovat sedmidílnou reality soutěž Show z druhý ruky, kde bude postupně devět mladých účastníků bojovat o nejlepší outfit, který si vyberou v second handu. To vše ve striktně limitovaném čase. Navíc často zasáhnou do soutěže porotci a účastníkům lehce změní pravidla hry, aby je dostali pod tlak. Jak si například poradí s výzvou obléct se na svatbu a nepoužít nic bílého?

Show z druhý ruky na iVysílání

21. 10. 2024

Outfity talentovaných designerů sestavené pouze z oblečení ze second handu hodnotí tříčlenná porota složená z módní novinářky Karolíny Břinkové, greenfluencerky Natálie Pažické a návrháře Matěje Kačírka. Právě posledně jmenovaný na vznik pořadu přišel. „Je to takové moje děťátko. Napsal jsem námět a po dvou letech se projekt díky České televizi zrealizoval. V rámci pořadu se zaměřujeme i na edukaci spojenou s udržitelností v módním průmyslu, takže je to dobře pojaté, a navíc zábavné. Vytřískali jsme z toho to nejlepší a myslím si, že diváci budou spokojeni,“ řekl Matěj Kačírek.

Sedmidílný pořad cílí na generaci Z a mileniály, kterým je téma udržitelnosti blízké. „Především ale chceme divákům zábavnou formou ukázat, že se mohou v second handu kvalitně obléknout a občas tam najít nějaké poklady, jako se to několikrát povedlo i nám během natáčení,“ uvedla kreativní producentka Martina Šantavá, která společně s dramaturgyní Rebekou Bartůňkovou dala původnímu konceptu tvář a vymyslela reality soutěž Show z druhý ruky.

O co účastníci soutěží? „Výherce se může těšit na tři ceny. Jednou z nich je finanční odměna 25 000 korun, dále pak setkání s Romanem Šolcem, který je kostýmním výtvarníkem divácky oblíbeného pořadu StarDance, jehož třináctá řada právě běží na obrazovkách České televize, a nakonec stáž u návrháře Matěje Kačírka, jenž je jedním z porotců soutěže,“ dodala Šantavá.

režie a scénář: Kateřina Hladíková, Ondřej Šálek // dramaturgie: Rebeka Bartůňková // výkonný producent: Roman Blaas // kreativní producentka: Martina Šantavá

Tiskové oddělení České televize