Tvůrčí pozice

Tvůrčí pozice

Spoluvytvářejte tvůrčí odkaz českého televizního vysílání.

Zobrazit tvůrčí pozice

Proč být součástí kreativního týmu

Vyjádřete svou kreativitu a umělecký talent prostřednictvím tvorby inspirativního a inovativního televizního obsahu. Tvůrčí činnosti vám umožní reflektovat aktuální společenská, kulturní a politická témata – ať už se jedná o dramatickou tvorbu, dokumentární filmy, televizní reportáže nebo jiné žánry.

  • Cenné zkušenosti a inspirace od těch nejlepších v oboru
  • Různorodé projekty napříč žánry
  • Důraz na originalitu a vizuální kvalitu
  • Bohatá nabídka benefitů

Oblasti uplatnění

shutterstock_1116034253

Produkce

Kompletní produkce včetně výběru týmu, dohledu nad rozpočtem a termíny. Kreativní producent se zaměřuje na umělecké koncepty a vizi a přináší inovace do projektů. Výkonný producent hraje klíčovou roli v závěrečné fázi produkce, plánuje rozpočty a strategicky rozhoduje o obsahu. Manažer koprodukce koordinuje spolupráci s dalšími producenty a koprodukčními partnery, rozvíjí strategická rozhodnutí v koprodukcích a rozšiřuje možnosti projektů.

Dramaturg

Dramaturgie

Věnuje se vývoji a úpravě scénářů, zajišťuje komplexnost pořadů dle zájmových skupin. Žánrová dramaturgie se specializuje na konkrétní žánry, jako jsou drama a komedie. Programová dramaturgie plánuje programové bloky a celé vysílání. Dramaturgie převzatých pořadů adaptuje a vybírá obsah od zahraničních producentů. Společně tvoří základy kvalitní a pestré nabídky ČT.

shutterstock_785222245

Marketing

Marketingové týmy vytváří strategie a plány pro zásah co nejširšího publika. Idea Maker generuje kreativní nápady pro marketingové kampaně, přináší originální obsah a koncepce. Self-promo se specializuje na propagaci České televize, posiluje značku ČT a představuje její nabídku divákům. Tyto marketingové role společně tvoří základní pilíře pro úspěšnou propagaci programů a udržení stabilní pozice v rámci televizního prostředí.

shutterstock_2206033187

Art Design

Grafici (3D operátoři) se specializují na 3D grafiku a výrobu triků v postprodukci. 2D operátoři se starají o 2D grafiku a design, přispívají k vytváření prostředí například v animovaných pohádkách. Grafici napříč ČT pracují na tvorbě grafických prvků pro televizní programy, vizuální identitu nebo samotné prostředí pořadů. Grafika ve scénickém provozu tvoří výtvarné prvky pro scény a také tiskové materiály širokého spektra využití.

Tvůrčí pozice v číslech

6

televizních kanálů

30 484

premiérových pořadů ročně

11 167

vzdělávacích pořadů

42

premiér filmů a dramatiky ročně

Nabídka volných míst

Momentálně nemáme žádné pozice.

Zašlete nám svůj životopis společně s kontaktními údaji a my se s vámi spojíme.
Napište nám

Slovo managementu

Milan Fridrich_foto Jaroslav Fikota_20240124_DSC_3009

Milan Fridrichředitel divize Program

„Tvořit a vysílat program je smyslem televize. Naladit každý kanál České televize tak, aby kolem něj stejně jako planety kolem slunce, kroužila co největší skupina věrných diváků je náročná, ale báječná práce. Rodinný program ČT1 spojuje. Na Stardance nebo vánočním vysílání jsou diváci napříč generacemi, stejně jako u premiérové dramatiky. ČT2 vzdělává a nostalgicky připomíná doby minulé a je to nejsledovanější malý kanál v ČR. Déčko baví děti. Art je jediný kanál v Česku, který nabízí nejširší paletu kulturních a uměleckých zážitků. A Sport je nejstarší a nejtradičnější žánr, kterému kanál ČT Sport vtiskl hlubší smysl a duši. A ČT24? Nejdůvěryhodnější informace a diskuze, které 24 hodin denně chystají kolegové z Divize zpravodajství. Portfolio programů ČT je vyvážené a komplexní a dokáže oslovit doslova každého.“

Štěpánka Sunková_Fikota_20240214_DSC_8748 (1)

Štěpánka Sunkovávýkonná ředitelka Marketingu

„Úkolem Marketingu ČT je primárně oslovit a získat co nejširší publikum pro jednotlivé pořady, programy a projekty, a to v celém spektru, které Česká televize nabízí; od dramatiky, dokumentu, publicistiky, zábavy přes zpravodajství, publicistiku, sport, artové či dětské pořady, až po nabídku všech digitálních platforem. Marketing ale také udržuje a kultivuje vnímání značky České televize jako veřejnoprávního média, oslovuje diváky napříč cílovými skupinami, buduje diváckou základnu nejen u obrazovek, ale také na sociálních sítích a v online prostoru. Tým Marketingu je složen z širokého spektra profesí, zahrnuje jak klasické kreativní a produkční týmy, tak ty mediaplannerské či velmi specifické jako jsou například režiséři dne. Práce v Marketingu ČT je nejen velmi různorodá, tvůrčí a dynamická, ale také naplňující a smysluplná, protože Česká televize je srdcová značka.“

Naším posláním je veřejná služba

Budujeme

silnou nezávislou a důvěryhodnou mediální instituci.

Dbáme

na otevřenosti, nestrannosti a nezávislosti. Dodržujeme zásady objektivity a vyváženosti.

Usilujeme

o každodenní poskytování pravdivé, úplné, vyvážené a nezaujaté zprávy o stavu světa, v němž žijeme.

Stojíme

vždy na straně lidské důstojnosti, základních lidských práv a svobod, úctě k přírodě a kulturnímu dědictví.

#PomáhámeSpolečně

Pomáhejme společně

Darování krve, dobrovolnické dny nebo sbírky materiální i finanční pomoci

Naši zaměstnanci společně pomáhají různým neziskovým organizacím, podporují charitativní projekty a pořádají dobročinné sbírky.

Více o podpoře

Jan SoučekGenerální ředitel

Česká televize je zaměstnavatel s jasným posláním. Naším úkolem je poskytovat divákům důvěryhodnou a kvalitní veřejnoprávní službu. Stojíme o každého, kdo se na naší misi chce podílet.

Hodnoty, poslání a vize České televizeZa čím si stojíme a k čemu můžete svou prací přispět.

Poskytujeme nezávislý, vysoce kvalitní a jedinečný obsah, který informuje, vzdělává a baví.

Blog