
Proč být součástí kreativního týmu
Vyjádřete svou kreativitu a umělecký talent prostřednictvím tvorby inspirativního a inovativního televizního obsahu. Tvůrčí činnosti vám umožní reflektovat aktuální společenská, kulturní a politická témata – ať už se jedná o dramatickou tvorbu, dokumentární filmy, televizní reportáže nebo jiné žánry.
- Cenné zkušenosti a inspirace od těch nejlepších v oboru
- Různorodé projekty napříč žánry
- Důraz na originalitu a vizuální kvalitu
- Bohatá nabídka benefitů
Oblasti uplatnění

Produkce
Kompletní produkce včetně výběru týmu, dohledu nad rozpočtem a termíny. Kreativní producent se zaměřuje na umělecké koncepty a vizi a přináší inovace do projektů. Výkonný producent hraje klíčovou roli v závěrečné fázi produkce, plánuje rozpočty a strategicky rozhoduje o obsahu. Manažer koprodukce koordinuje spolupráci s dalšími producenty a koprodukčními partnery, rozvíjí strategická rozhodnutí v koprodukcích a rozšiřuje možnosti projektů.

Dramaturgie
Věnuje se vývoji a úpravě scénářů, zajišťuje komplexnost pořadů dle zájmových skupin. Žánrová dramaturgie se specializuje na konkrétní žánry, jako jsou drama a komedie. Programová dramaturgie plánuje programové bloky a celé vysílání. Dramaturgie převzatých pořadů adaptuje a vybírá obsah od zahraničních producentů. Společně tvoří základy kvalitní a pestré nabídky ČT.

Marketing
Marketingové týmy vytváří strategie a plány pro zásah co nejširšího publika. Idea Maker generuje kreativní nápady pro marketingové kampaně, přináší originální obsah a koncepce. Self-promo se specializuje na propagaci České televize, posiluje značku ČT a představuje její nabídku divákům. Tyto marketingové role společně tvoří základní pilíře pro úspěšnou propagaci programů a udržení stabilní pozice v rámci televizního prostředí.

Art Design
Grafici (3D operátoři) se specializují na 3D grafiku a výrobu triků v postprodukci. 2D operátoři se starají o 2D grafiku a design, přispívají k vytváření prostředí například v animovaných pohádkách. Grafici napříč ČT pracují na tvorbě grafických prvků pro televizní programy, vizuální identitu nebo samotné prostředí pořadů. Grafika ve scénickém provozu tvoří výtvarné prvky pro scény a také tiskové materiály širokého spektra využití.
Tvůrčí pozice v číslech
6
30 484
11 167
42
Nabídka volných míst
Slovo managementu

Milan Fridrichředitel divize Program
„Tvořit a vysílat program je smyslem televize. Naladit každý kanál České televize tak, aby kolem něj stejně jako planety kolem slunce, kroužila co největší skupina věrných diváků je náročná, ale báječná práce. Rodinný program ČT1 spojuje. Na Stardance nebo vánočním vysílání jsou diváci napříč generacemi, stejně jako u premiérové dramatiky. ČT2 vzdělává a nostalgicky připomíná doby minulé a je to nejsledovanější malý kanál v ČR. Déčko baví děti. Art je jediný kanál v Česku, který nabízí nejširší paletu kulturních a uměleckých zážitků. A Sport je nejstarší a nejtradičnější žánr, kterému kanál ČT Sport vtiskl hlubší smysl a duši. A ČT24? Nejdůvěryhodnější informace a diskuze, které 24 hodin denně chystají kolegové z Divize zpravodajství. Portfolio programů ČT je vyvážené a komplexní a dokáže oslovit doslova každého.“

Štěpánka Sunkovávýkonná ředitelka Marketingu
„Úkolem Marketingu ČT je primárně oslovit a získat co nejširší publikum pro jednotlivé pořady, programy a projekty, a to v celém spektru, které Česká televize nabízí; od dramatiky, dokumentu, publicistiky, zábavy přes zpravodajství, publicistiku, sport, artové či dětské pořady, až po nabídku všech digitálních platforem. Marketing ale také udržuje a kultivuje vnímání značky České televize jako veřejnoprávního média, oslovuje diváky napříč cílovými skupinami, buduje diváckou základnu nejen u obrazovek, ale také na sociálních sítích a v online prostoru. Tým Marketingu je složen z širokého spektra profesí, zahrnuje jak klasické kreativní a produkční týmy, tak ty mediaplannerské či velmi specifické jako jsou například režiséři dne. Práce v Marketingu ČT je nejen velmi různorodá, tvůrčí a dynamická, ale také naplňující a smysluplná, protože Česká televize je srdcová značka.“
Naším posláním je veřejná služba
Budujeme
silnou nezávislou a důvěryhodnou mediální instituci.
Dbáme
na otevřenosti, nestrannosti a nezávislosti. Dodržujeme zásady objektivity a vyváženosti.
Usilujeme
o každodenní poskytování pravdivé, úplné, vyvážené a nezaujaté zprávy o stavu světa, v němž žijeme.
Stojíme
vždy na straně lidské důstojnosti, základních lidských práv a svobod, úctě k přírodě a kulturnímu dědictví.
Pomáhejme společně
Darování krve, dobrovolnické dny nebo sbírky materiální i finanční pomoci
Naši zaměstnanci společně pomáhají různým neziskovým organizacím, podporují charitativní projekty a pořádají dobročinné sbírky.
Více o podpoře
Jan SoučekGenerální ředitel
Česká televize je zaměstnavatel s jasným posláním. Naším úkolem je poskytovat divákům důvěryhodnou a kvalitní veřejnoprávní službu. Stojíme o každého, kdo se na naší misi chce podílet.

Hodnoty, poslání a vize České televizeZa čím si stojíme a k čemu můžete svou prací přispět.
Poskytujeme nezávislý, vysoce kvalitní a jedinečný obsah, který informuje, vzdělává a baví.
Blog

Česká televize mezi TOP Zaměstnavateli 2025
4. 3. 2025Česká televize se již potřetí za sebou umístila na stupních vítězů v prestižní anketě TOP Zaměstnavatelé a letos obsadila skvělé 3. místo v kategorii Veřejná správa. Jsme potěšeni, že Česká televize je i nadále atraktivním zaměstnavatelem pro studenty a mladé profesionály.

Nová generace talentů v České televizi
21. 2. 2025Česká televize s radostí vítá 14 nových stážistů, kteří uspěli v letošním výběrovém řízení do programu ČT START 2025. Do programu se přihlásilo více než 250 uchazečů, z nichž 70 postoupilo do užšího výběru. Po pečlivém hodnocení jsme vybrali ty nejlepší, kteří budou mít možnost získat cenné zkušenosti v různých oblastech naší televize.

Akademie ČT24: vzdělávání je zábava!
11. 2. 2025Akademie ČT24 je vzdělávací program Zpravodajství ČT. Studentům a mladým talentům nabízí možnost zapojit se do chodu zpravodajství a publicistiky a získat tak nové zkušenosti v reálném prostředí veřejnoprávního média.