Chat

Jiří Mareček
Záznam chatu ze čtvrtka 18. dubna 2013
Klára: „Je plánované rozšíření i do zbytku ČR?“
Jiří Mareček: „V brzké době budeme službu rozšiřovat do Brna a okolí. Na našich internetových stránkách si můžete pomocí poštovního směrovacího čísla zkontrolovat dostupnost. V případě, že služba není u Vás doma dostupná, umíme Vám dát vědět, až ji budeme ve Vašem okolé zavádět.“
InnerS: „Jaké máte osobní zkušenosti s nákupem potravin přes net vy?“
Jiří Mareček: „Dobrý den, co se týče potravin, tak jen ty nejlepší. Podle našich výzkumů jsou velmi spokojeni i naši zákazníci, vždyť plných 80 procent z nich u nás nakupuje opakovaně.“
Hanka: „Dobrý den, nemám sice dotaz, ale ráda bych vám poděkovala za tuto službu! Několikrát jsem ji už využila a vše proběhlo k naprosté spokojenosti. Je to levnější, než když bych po Praze jezdila autem, nemusím tahat tašky do schodů k bytu a hlavně, pan řidič je vždycky strašně milý. To už se dneska jen tak nevidí. Takže ještě jednou, děkuji!“
Jiří Mareček: „Děkujeme za pochvalu-))“
Petra: „Dobrý den, proč není při převzetí nákup platba v hotovosti? Děkuji, P.“
Jiří Mareček: „Dobrý den, nákup je možné zaplatit pouze kartou, a to jak elektronicky při objednávce, tak při převzetí zboží. Jedním z důvodů je bezpečnost našich řidičů. Jendá se o moderní online službu, takže i platby se uskutečňují elektronicky.“
Dotaz: „V čem je riziko, když nakupuji potraviny přes internet?“
Jiří Mareček: „Upřímně, o žádném riziku nevím. Vaší zárukou je, že objednané zboží nemusíte převzít, pokud Vám nebude z nějakého důvodu vyhovovat.“
InnerS: „Které potraviny raději vůbec po síti nekupovat?“
Jiří Mareček: „Dobrý den, v nabídce máme přes 20 tis. položek, vybere si opravdu každý. Sortiment je až na malé vyjímky stejný, jaký najdete v našich kamených obchodech. Potraviny si tedy vyberete z plného sortimentu podle Vašich představ. Naši profesionální pracovníci Vám nákup připraví a dopraví v nelejpší kvalitě.“
Lucia: „Dobrý den,muzete mi rict nejake webovky,kde se to všechno da nakoupit?“
Jiří Mareček: „DObrý den, přesný odkaz je http://nakup.itesco.cz/cs-CZ/, do prohlížeče ale stačí zadat itesco.cz a na stránkách se už zorientujete.“
Marcela: „Dobrý den. Chci se zeptat, kdy bude služba spuštěna v Brně. Děkuji.“
Jiří Mareček: „Dobrý den, dočkáte se v průběhu příštího měsíce.“
Dotaz: „Je to levnější nakupovat potraviny přes internet, levnější než klasickou cestou?“
Jiří Mareček: „DObrý den, cena za nákup je stejná, jako když nakoupíte v našem kamenném obchodě. V nákupu se projeví i nejrůznější slevové akce, pokud jste členkou či členem věrnostního programu, budou se Vám načítat body za nákup. Při výběru zboží v internetovém prostředí máte moženost procházet pouze kategorii Akce, pokud vyhledáváte zboží za zvýhodněnou cenu. U nákupu online je zpoplatněn dovoz, který stojí od 59-99Kč v závislosti na čase dovozu, který si zvolíte.“
Veronika: „Dobrý den, chci Vám moc poděkovat za tuto službu. Od začátku, co jste ji zavedli v Kolíně, tak ji využívám. Lepší potraviny bych si sama ani nevybrala(ovoce, zelenina), jaké dostávám od Vás. Ještě jednou moc děkuji.“
Jiří Mareček: „Děkujeme mnohokrát, Vaše spokojenost nás moc těší a je pro nás závazkem do budoucna!“
Lenka: „Dobrý den, nakupuji u vás již více než rok a musím říct, že na začátku jsem byla spokojena více. Po té co jsem nám začli vozit potraviny z Tesco Zličín se zhoršila kvalita uzenin (už nekupuji) a v poslední době i kvalita ovoce. Není to tím že už máte větší klientelu a už se nemusíte tolik snažit? Jinak jsem se službou velmi spokojena, milý řidič donese vše až do 3. patra bez vytahu..“
Jiří Mareček: „DObrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Situaci ve Zličínském obchodě prověříme, naším cílem jsou spokojení zákazníci! Jenom bych připomenul, že v nabícce uzenin máme také uzeniny od lokálních dodavatelů, například z biofarmy Sasov. Zkuste je vyzkoušet. Pochvalu našim řidičům vyřídíme-)“
Pavla: „Dobrý den, plánujete rozšířit službu i na okres Příbram? děkuji za odpověď.“
Jiří Mareček: „Dobrý den, v tuto chvíli bohužel nikoliv.“
Alena Šubrtová: „Uvažujete o tom, že bude v budoucnu možná rychlejší dodávka objednaného zboží? Nedávno jsem chtěla v pátek večer udělat online nákup a nabídlo mi to dovážku až druhý den, což mi připadne dost dlouhá doba...“
Jiří Mareček: „Dobrý den, ačkoliv se to nezdá, objednávkový systém je komplexní záležitost a na Vašem nákupu se podílí několiv našich pracovníků. Proto dodávka tentýž den bohužel tuto chvíli možná není. Výhodou současného nastavení systému je, že můžete nákup měnit až do 23:00 hodin dne, který předchází doručení Vašeho nákupu.“
Lucie: „Dobrý den, netrpělivě očekáváme kdy službu nákupu přes internet zavedete v Brně a okolí. Můžete prosím upřesnit, co alespoň řádově znamená "v brzké době"? V následujících týdnech, měsících, do konce roku...? Jak široké okolí Brna plánujete zavážet? Děkuji.“
Jiří Mareček: „Dobrý den, dočkáte se v příštím měsíci! Oblast zavážky bude v širším okolí brna, podrobnosti najdete na našem webu po spuštění služby.“
Markéta Kaclová: „Ahoj Jirko (chodili jsme spolu na základní školu), protože se chystáme službu použít poprvé, chci se zeptat, jak je to v případě, kdy na prodejně není vybrané zboží k dispozici - chci mouku jednoho výrobce, máte ale jen tu od jiného, případně třeba s příchutěmi jogurtů... Díky a přeju víc dotazů (ať nemusíš stále smskovat :-))“
Jiří Mareček: „Ahoj Markéto, děkuji za dotaz. Pokud v prodejně vybrané zboží není k dispozici, vyberou naši pracovníci náhradu - podobné zboží pokud možno ve stejné cenové kategorii. Naši pracovníci závozu pak zákazníka na tuto skutečnost upozorní při přebírání nákupu. Opět platí, že jednotlivé položky nákupu převzít zákazník nemusí, pokud mu z nějakého důvodu nevyhovují.“
Rudolf Mihle: „Dobry den pane Marecek, ted jsem sledoval vas kratky rozhovor, predpokladam ze se jedna o TESCO (vsiml jsem si ze k nam do ulice take obcas zajizdi s dovazkou), ale prekvapilo me, ze se jedna o relativne levnou sluzbu a nejvic me prekvapil SOLIDNI pristup k zakaznikum ktery jste odprezentoval a ktery neni zrovna obvykly. Preji Vam hodne stesti a podle rozhovoru jste zase jednou clovek na spravnem miste. Myslim tim prijemne vystupovani a predstaveni sluzby tak, aby pritahla potencialni zakazniky, mozna to i vyzkousim. Good luck & Have fun“
Jiří Mareček: „Dobrý den, moc děkujeme, důvěra našich zákazníáků je pro nás velmi cenná. SLužbu určitě vyzkoušejte, budete spokojen!“
Jana Neli: „Dobrý den!Potraviny on-line TESCO beru od samého začátku. Jsem spokojená!Jsem důchodkyně a je to velká pomoc.Hlavně na vesnici.Prosím je ještě jiný dodavatel?“
Jiří Mareček: „DObrý den, moc děkujeme. Pokud vím, tak jiný dodavatel na trhu není.“
Ivana: „Dobrý den, pustila jsem si pořad pozdě, takže jsem neslyšela základní info o nákupech domů. Můžete mi prosím sdělit internetovou adresu na které nákup domů funguje? Také mě zajímá i výše poplatku za službu. Děkuji“
Jiří Mareček: „DObrý den, podrobnosti najdete na webové adrese http://nakup.itesco.cz/cs-CZ/ Zavážka potravin stojí od 59 do 99 Kč v závislosti na čase, ktrý si zvolíte.“
Dana Kratochvílová: „Dobrý den, rádi bychom využili této služby pro naši babičku, která bydlí v prvním patře bez výtahu. Je součásti dodávky donesení zboží až do byty, nebo je nutné, aby si pro nákup vyšla ven před dům a do prvního patra ho již vynesla sama? Předem děkuji za odpověď“
Jiří Mareček: „Dobrý den, potraviny pro babičku klidně objednejte, samozžejmou součástí servisu je i odnos nákupu až ke dveřím. Našim řidičům schody nevadí, jsou zvyklí i na páté patro bez výtahu.“
Lenka Vacková - Chvaletice: „Dobrý den, četla jsem poslední příspěvky čtenářů - ani já nemám žádný dotaz. Chci Vám za tuto službu opravdu moc poděkovat - šetříme peníze za naftu, kterou bychom projeli, ale hlavně úspora času je k nezaplacení. Nakoupili jsme u Vás zatím cca 4x a vždy maximální spokojenost - kvalita ovoce, zeleniny, doba trvanlivosti u mléčných výrobků, čerstvost pečiva. Řidič vždy milý, ochotný, přesný, případný dotaz hned zodpoví. Ještě jednou díky !“
Jiří Mareček: „Dobrý den, to se opravdu dobře poslouchá, moc děkujeme!“
Dana Horňáková: „Dobrý den,ráda bych se zeptala,kdy plánujete spustit tuto službu na jižní moravě. Děkuji“
Jiří Mareček: „Dobrý den, služba bude dostupná začátkem dubna.“
vanda: „myslíte,že potraviny které si objednám budou v pořádku?Denně vidíme v televizi jakou mají záruku.“
Jiří Mareček: „Dobrý den, není žádný důvod k obavě, objednáte si ze stejného sortimentu, jako jste zvyklá v obchodě s potravinami. Naši pracovníci Vám vyberou tu nejhezčí zeleninu i ovoce, mléčné výrobky s nejdelšé dobou trvanlivosti. Vyzkoušejte si sama v paxi!“
petra: „Hurá, díky za zřízení závozu v Brně! za tu šedesátikorunu se to vyplatí, proti projetému benzínu a především ztracenému času, už se těším!“
Jiří Mareček: „Díky, budeme se těšit, že naší službu začnete využívat!“