Bugatti 37A (1928)

Silnější verze základního typu 37, od kterého se lišil silnějším motorem s kompresorem.

Vůz bez dveří, dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1496 cm³, vrtání 69,0 mm, zdvih 100,0 mm, tři ventily/válec, karburátor Zenith/Solex, přeplňování mechanicky poháněným kompresorem Roots, výkon 66 kW (90 koní) při 5000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2400 mm, rozchod kol 1200/1200 mm, pohotovostní hmotnost 700 kg, maximální rychlost 175 km/h. Vpředu tuhá náprava a podélná listová pera, vzadu tuhá náprava a podélná čtvrteliptická listová pera, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.

Model 37A byl silnější verzí základního typu 37, od kterého se lišil silnějším motorem s kompresorem. V letech 1926 až 1931 postavil Bugatti celkem 67 vozů typu 37A.