Země hypermarketům zaslíbená
Obsah dílu
Proč právě naše republika drží středoevropský primát v počtu nových nákupních center?
Přehled dílů
Hlavně normálně
Je móda pouze povrchní záležitostí, nebo o nás vypovídá víc, než jsme ochotni si připustit?
Číst počasí
Čtvero ročních období v české krajině pohledem lidí, kteří se počasí dotýkají celým tělem
Příliš chytré děti
Má smysl selektovat děti s nadprůměrnou inteligencí a vzdělávat je alternativním způsobem?
Ve znamení psa
Jsou psi stále jen domácí zvířata, nebo jsme je už povýšili na úroveň lidí?
Billboardy
Reklamy, plakáty nebo graffiti a street art. Křižovatky našich měst jsou posety obrazy a my jsme dobrovolně i nedobrovolně jejich diváky. Každý pouliční „obraz“ ovlivňuje nás i místo, kde se nachází. Jak chceme, aby vypadaly naše ulice? Jsme schopní říct, co se nám líbí, a co ne?
Za lepší budoucnost, za hezčí město!
Dokumentaristka Erika Hníková sleduje akci starosty města Semil Jana Farského, který si na jeden den pozve čtyři odborníky, aby mu poradili, jak udělat z města lepší a hezčí místo k životu. Jak taková akce může dopadnout?
Jídlo s ručením omezeným
Industrializace potravin zabydlela v naší ledničce stabilizátory, konzervanty, aromata, barviva a další přídatné látky. Již nekonzumujeme obyčejné jídlo, ale produkty chemického průmyslu. Lze se proti tomu vůbec nějak bránit?
Epizoda VII: Jediové vrací úder
Mezi mladými lidmi roste touha po tom, stát se oficiálně novodobým Rytířem Jedi. Co stojí za fenoménem jediismu, víry založené na filmové sáze Hvězdné války?
Hypermarket, jeho pán a otrok
Dokumentarista Ivo Bystřičan sleduje pracovní podmínky zaměstnanců v českých hypermarketech, kde ochota vůči zákazníkům vysoce kontrastuje s otřesným přístupem k zaměstnancům
Revival
Bezejmenní umělci napodobují skladby hudebních hvězd. Přebírají však pouze cizí hudbu nebo se vzdávají vlastní identity?