iVysílání

Vyberte oblast

Časté dotazy

Jak je možné, že pořad, který má být dostupný v iVysílání, nelze přehrát?

Registrujete-li potíže s přehráním pořadu, který má být prokazatelně dostupný v iVysílání, doporučujeme v prvé řadě využít jiný internetový prohlížeč (nejčastěji tuto chybu evidujeme u prohlížeče Safari). Může se také jednat o problém se zastaralou verzí prohlížeče, prosíme tedy o kontrolu, zda jej máte aktualizovaný. Pomoci může i odstranění přebytečných souborů cookies ve vašem prohlížeči. Pokud bude i nadále problém přetrvávat, popište ho, prosím, do formuláře Hlášení chyb v přehrávači, kde Vám posléze odpoví kolegové z technického oddělení.

Jak poznám, že bude pořad dostupný i v iVysílání?

V televizním programu naleznete vždy u daného pořadu jeho dostupnost v iVysílání. Informaci můžete vidět pod červeným tlačítkem přehrát, kde je například napsáno: Dostupné do 7.7. 15:35. Pokud je možné umístit pořad do archivu iVysílání po neomezenou dobu, tak v programu nebude pod tlačítkem přehrát informace o dostupnosti. Naopak, když nebude pořad dostupný vůbec, tak nebude pořad tlačítkem přehrát opatřen.

Co znamená hláška „Video nelze z licenčních důvodů přehrát“?

Ke každému pořadu se vztahují licenční ujednání, která postihují to, jakým způsobem je Česká televize oprávněna jej užít. Zařazení pořadu do internetového prostředí platformy iVysílání je možné pouze u těch pořadů, jejichž licenční práva to explicitně umožňují. V opačném případě Česká televize nemůže pořad na své internetové platformě zveřejnit. Rovněž se lze setkat se situací, kdy je pořad dostupný pouze v televizním prostředí, nikoliv internetovém. Internetové prostředí má svá právní specifika, která se liší od těch televizních, a proto nejsou vždy licenční ujednání shodná.

Co znamená, že můžu pořad sledovat pouze souběžně s televizním vysílání?

Jedná se o tzv. simulcast, tedy případ, kdy je možné sledovat pořad na internetu pouze souběžně s on-air vysíláním, tedy ve chvíli, kdy se pořad zároveň vysílá v televizi, a dále 3 hodiny po odvysílání (v přehrávači je možné se posunout 3 hodiny do minulosti pomocí funkce Zpět v čase). Licence nám v tomto případě neumožňují zařadit pořad do iVysílání ke zpětnému přehrání.

Proč mají v iVysílání stránku pořady, které není možné přehrát?

Každý odvysílaný pořad má svou webovou stránku, kde jsou uvedeny informace o daném díle (tvůrci, země původu či datum vysílání). Tyto stránky jsou aktivní i po odvysílání daného pořadu a jejich prostřednictvím je divák informován o případných reprízách. Na stránkách pořadů v iVysílání jsou uvedeny i pořady pro opětovné zhlédnutí, avšak pouze v případě, pokud nám to licenční ujednání dovolují. V případě, že k danému pořadu Česká televize nemá oprávnění pro internetové vysílání, nelze takový pořad zhlédnout. Webové stránky pořadu však slouží divákům jako zdroj výše uvedených informací.

Proč nemohu některé pořady sledovat v zahraničí?

Možnost zhlédnutí pořadů z archivu iVysílání v zahraničí upravují konkrétní licenční ujednání pro konkrétní pořad, proto je sledování některých pořadů v zahraničí blokováno, a to z důvodu geoblokace (oprávnění ČT vysílat pouze na území ČR). Sledovat takové pořady tedy po internetu nelze. V zahraničí lze sledovat bez omezení zpravodajský obsah ČT24.

Nacházím se v ČR a stejně mi to hlásí, že na mém území není možné pořad přehrát, co mohu udělat?

V tomto případě doporučujeme zkontrolovat vaši IP adresu, zda se nejeví jako zahraniční. Kontrolu IP adresy můžete učinit na webových stránkách RIPE Database.

Důvodem může být například to, že využíváte firemní zařízení, které má hlášenou IP v zahraničí. Na takových zařízeních sledovat pořady nelze. Využíváte-li svůj vlastní počítač, tablet či mobil a stejně vám to hlásí tuto hlášku, je nutné se obrátit na svého providera (poskytovatele internetového připojení), který by vám měl poskytnout informaci, proč je vaše IP adresa zahraniční.

Kde mohu sledovat internetový sportovní program ČT sport Plus?

V televizním vysílání programu ČT sport často odkazujeme na internetový program ČT sport Plus, kde naleznete více sportovních událostí ke zhlédnutí. Tento program naleznete bezplatně jak na webu ČT sport, tak v iVysílání. Stačí kliknout na „Živé vysílání“ v pravém horním rohu a objeví se vám přehled všech aktuálně vysílaných živých přenosů.

Webové stránky České televize, včetně iVysílání, mi hlásí chybu, co s tím?

Stránka není dostupná a píše vám to číslo chyby? Znamená to, že web vyhodnotil Váš internetový prohlížeč jako hrozbu. V tomto případě Vám doporučujeme vyměnit internetový prohlížeč nebo navštívit stránky z anonymního okna. V případě přetrvávajících potíží se na nás neváhejte obrátit skrze e-mailovou adresu info@ceskatelevize.cz.

Jak vytvořit účet do Moje ČT?

Registrace je snadná a rychlá.

  1. Registrační formulář najdete na adrese https://www.ceskatelevize.cz/registrace/ nebo v mobilní aplikaci iVysílání v sekci Moje ČT, pod tlačítkem „Registrovat se“.
  2. V registračním formuláři vyplňte registrační údaje.
  3. Pokud je vám méně než 15 let, vyplňte e-mail zákonného zástupce.
  4. Zaškrtněte souhlas s podmínkami účtu a klikněte na tlačítko „Registrovat se“.
  5. Budete vyzváni k ověření vaší e-mailové adresy pomocí odkazu, který vám na danou adresu obratem zašleme.
  6. Kliknutím na tlačítko „Potvrdit registraci“ v e-mailu registraci dokončíte.

Poté bude váš účet v Moje ČT aktivován. Přihlásíte se k němu pomocí e-mailové adresy a hesla, které jste si zvolili při registraci.

E-mailovou adresu nebude možné v budoucnu změnit. Budete-li ji chtít přestat používat, bude nutné založit účet nový. Dobře si proto rozmyslete, pod jakou e-mailovou adresou se registrujete.

Jaké výhody má registrace do Moje ČT?

Po přihlášení k účtu Moje ČT si budete moct ukládat pořady v iVysílání mezi svoje oblíbené. Získáte tak možnost se k nim rychle a snadno vracet. Seznam oblíbených bude pouze váš a budete ho mít dostupný na všech zařízeních, kde budete přihlášeni.

V iVysílání vám také budeme automaticky ukládat rozkoukaná videa a vy budete moct pokračovat v jejich sledování na všech svých zařízeních přihlášených k účtu Moje ČT.

Mohu využívat služeb platformy iVysílání bez předchozí registrace v Moje ČT?

Služby platformy iVysílání jsou vám plně k dispozici, a to bez nutnosti vytvoření účtu v Moje ČT. Registrací v Moje ČT však získáte možnost ukládání pořadů do složky oblíbené a automatické ukládání rozkoukaných videí.

Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo pro přihlášení?

Pokud vaše heslo nefunguje, nebo si na něj nemůžete vzpomenout, klikněte na odkaz "Zapomenuté heslo" pod políčkem pro zadání hesla. Pak zadejte e-mailovou adresu, pod kterou jste v Moje ČT zaregistrován/a. Na e-mail vám přijde zpráva s odkazem pro nastavení nového hesla. Klikněte na tlačítko "Změnit heslo" v e-mailu. V dalším kroku zadejte nové heslo. Doporučujeme překontrolovat si heslo přes funkci "Zobrazit heslo".

Pokud vám e-mail pro nastavení nového hesla nepřišel, zkontrolujte si, jestli je váš účet v Moje ČT registrován pod zadanou e-mailovou adresou. Zkontrolujte také nevyžádanou poštu.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Kontaktujte Divácké centrum, kde vám rádi poradíme

Zeptat se