28. 1. 2009
Teletextové služby České televize dosáhly v roce 2008 podílu na trhu 66,3 %. Nejnavštěvovanějším je Teletext ČT na ČT1, týdně jej čte přes milion diváků.
Teletext České televize si stále udržuje vedoucí pozici na teletextovém trhu v České republice, jeho primát opět potvrzují výstupy z peoplemetrových měření uskutečněných v roce 2008. Na trhu teletextů v ČR dominuje Česká televize, teletextové služby televize veřejné služby se na něm podílí celkem 66,3 %. Nejvyššímu zájmu veřejnosti se těší Teletext ČT vysílaný na programu ČT1. Vykazuje návštěvnost v jednom týdnu více než 1 milion čtenářů, týdenní průměrná kumulovaná sledovanost dosahuje 1 023 980 diváků. Vedle zavedených a vyprofilovaných teletextů na programech ČT1 (komplexní Teletext ČT) a ČT2 (bleskový informační Teletext Expres) poskytuje Česká televize standardní teletextovou službu rovněž ke svým digitálním programům. Na sportovním ČT4 se jedná o teletext zaměřený na sportovní zpravodajství. Zpravodajská stanice ČT24 využívá teletextové služby zejména k vysílání skrytých titulků pro sluchově handicapované diváky a od roku 2008 nabízí i programové plány jednotlivých programů České televize. Předností tohoto teletextu je rychlá, operativní reflexe aktuálních změn v programu ČT24. Aktuální výsledky sledovanosti teletextů jsou zveřejňovány každý týden v Teletextu ČT na programu ČT1, stránka 891. Veškeré údaje vycházejí z elektronického měření sledovanosti, tzv. peoplemetrů. Výpočty jsou prováděny agenturou Mediaresearch, a. s. podle metodiky schválené Asociací televizních organizací (ATO). Podíl na trhu se vypočítává na základě počtu diváků starších 4 let a času, který čtením teletextu strávili. Štěpán Janda Tiskový útvar ČT
21. 7. 2009
11. 6. 2009
8. 6. 2009
27. 4. 2009
22. 4. 2009
6. 4. 2009
30. 3. 2009
20. 3. 2009
17. 3. 2009
17. 3. 2009